مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان خبر داد:

 اختصاص بیش از38 هزارمیلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های کرمان

مدیرکل امورمالیاتی استان کرمان گفت:درآمدهای حاصل ازمالیات بر ارزش افزوده نقش موثری در عمران و آبادانی،به‌ خصوص درمناطق محروم،روستایی و عشایری ایفا می کند و در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون با افزایش 52 درصدی،بیش از 38هزار و 631میلیارد ریال به شهرداری ها و دهیاری های استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۴۲۶۳۱۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حمید زینل پور،دردیداربا سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب اظهار داشت:بخش قابل توجهی ازدرآمدهای حاصل ازمالیات بر ارزش افزوده استان به شهرداری‌‌ها و دهیاری‌ها اختصاص یافته و به یک منبع پایدار برای تأمین منابع مالی مورد نیاز این حوزه تبدیل شده است.

وی افزود:طبق قانون و به منظور توسعه عمران شهری و روستایی،چهاردرصدازعوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود.

زینل پور،تصریح کرد:مالیات برارزش افزوده مصداق واقعی عدالت مالیاتی است که مصرف کننده با توجه به میزان مصرف خود آن را پرداخت می‌کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان خاطرنشان کرد:ازابتدای سال جاری تاکنون ازمحل عوارض مالیات بر ارزش افزوده،بیش از365میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها،دهیاری‌ها و روستاهای فاقددهیاری شهرستان فاریاب واریز شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 73 درصد رشد داشت.

دراین دیدار یوسف میرشکاری، سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب ضمن قدردانی از تلاش مجموعه امور مالیاتی استان در راستای وصول درآمدهای مالیاتی،تصریح کرد:مطمئنا با مساعدت و همکاری امور مالیاتی،روند توسعه زیرساخت های عمرانی در این شهرستان شتاب بیشتری می گیرد و تاثیر به سزایی درپیشبرد اهداف عمرانی شهرداری ها و دهیاری ها خواهد داشت‌.

وی درپایان خواستار راه اندازی اداره امورمالیاتی درشهرستان فاریاب برای ارائه خدمات بهتر به واحدهای اقتصادی و مردم این منطقه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها